Oba topowe modele z serii 911 zapewniają porywające osiągi przy dodatkowo zmniejszonym zapotrzebowaniu na paliwo. W przypadku 911 Turbo S Coupé sprint do „setki” zajmuje 2,9 s, a jego prędkość maksymalna wynosi 330 km/h - o 12 km/h więcej niż dotychczas. 911 Turbo rozpędza się od 0 do 100 km/h w 3,0 s i osiąga prędkość maksymalną 320 km/h o - 5 km/h wyższą od poprzednika. Równocześnie zużycie paliwa wszystkich wersji obniżono średnio o 0,6/100 km. W cyklu mieszanym coupe potrzebuje jedynie 9,1 l/100 km, a kabriolet - 9,3 l/100 km. To rezultat jeszcze bardziej zaawansowanego układu elektronicznego zarządzania silnikiem i skrzynią biegów ze zmodyfikowanymi mapami zmiany biegów.
Podwozie nowych modeli 911 Turbo ze standardowym elektronicznym systemem kontroli tłumienia PASM zapewnia teraz jeszcze większą wszechstronność, jeśli chodzi o pogodzenie osiągów z komfortem jazdy. Dodatkowo, 911 Turbo S ma kompletny zestaw elementów z zakresu dynamiki jazdy: seryjne są tu układ stabilizacji przechyłów PDCC oraz ceramiczne hamulce PCCB. Wśród nowych opcji zarezerwowanych dla wszystkich 911 Turbo znajduje się radarowy system kontroli pasa ruchu oraz układ podnoszenia przedniej osi, który na życzenie o 40 mm zwiększa prześwit nad przednim spojlerem przy niewielkich prędkościach.
Nowy system Porsche Communication Management z nawigacją internetową
Przy okazji zmian generacyjnych w kokpicie 911 Turbo debiutuje należący do wyposażenia seryjnego, nowo opracowany system multimedialny PCM z nawigacją internetową. Współpracuje on z ekranem dotykowym i dzięki standardowemu modułowi Connect Plus oferuje szereg nowych oraz wzbogaconych funkcji. Nawigacja internetowa korzysta z najświeższych informacji o ruchu drogowym, a skrzyżowania i miejsca mogą być wyświetlane w postaci wizualizacji 360 st. oraz obrazów satelitarnych. Co więcej, system reaguje teraz na komendy wpisywane odręcznie. Integracja telefonu komórkowego lub smartfona przebiega jeszcze szybciej, łatwiej i bardziej niż dotychczas - za pośrednictwem Wi-Fi, Bluetooth lub kabla. Wybranymi funkcjami pojazdu można też sterować zdalnie. Tak jak w poprzedniku, standardowa specyfikacja obejmuje nagłośnienie Bose; na życzenie dostępny jest system audio firmy Burmester.
Na rynku Porsche 911 Turbo zadebiutuje pod koniec stycznia 2016 roku.
Mam wrażenie jakoby w kolejnych generacjach 911 zmiany dotyczyły jedynie mechaniki, pod względem designu auto stoi w miejscu.
OdpowiedzUsuńPrawdopodobnie jest to wynikiem tego, że inżynierowie nie chcą popsuć czegoś tak idealnego i uważanego wśród entuzjastów marki. Więc pozostaje im ulepszać mechanikę aby 911-stka była jeszcze lepsza.
UsuńŁukasz wydaje mi się, że masz rację. Jeśli coś jest dobre i dobrze się sprzedaje to po co kombinować? Z resztą nie wiem na jakie generalne zmiany w wyglądzie mieliby się pokusić. Tutaj wszystko jest na swoim miejscu.
UsuńPiękny samochód.. tylko, że ten kolor żółty :/ Ale w środku.. marzenie! Ciekawe kiedy kokpit cyfrowy będzie, w sensie, że można będzie sterować gestami.
OdpowiedzUsuńDla mnie obydwie wersje to rewelacja. Gdybym jednak miała wybierać, skusiłabym się na Turbo S :)
OdpowiedzUsuńHah, jeszcze trochę i będę żałować, ze do takich aut nie dodają dedykowanej przyczepki kempingowej :D chętnie bym zamieszkała w takim wnętrzu
OdpowiedzUsuńJeśli chodzi o porsche to według mnie najlepiej prezentuje się porsche panamera...
OdpowiedzUsuńKażda 911 już teraz będzie wyglądać tak samo? Mogli by się trochę wysilić i przebudować stylistycznie trochę ten kultowy wóz! :-)
OdpowiedzUsuńWszystkie fajnie, tylko ten kolor mi nie odpowiada. Porsche tylko czerwone.
OdpowiedzUsuńKażda wersja jest wspaniała :-)
OdpowiedzUsuńSuper blog, takiego szukałam. Będę tu zaglądać częściej. Pozdrawiam i zapraszam do mnie wypozyczalnia.samochodow.nezevai.com
OdpowiedzUsuńDla mnie najbardziej podoba się Porsche Cayenne, wysokie przestronne i szybkie.
OdpowiedzUsuńPorsche 911 to klasa i moc. Jak dla mnie to auto jest bezkonkurencyjne :)
OdpowiedzUsuńPorsche to prawdziwy majstersztyk niby wygląd nie zmienił się to jednak technologia poszła dużo do przodu.
OdpowiedzUsuńAuto marzeń- to auto ma klasę, wyrafinowanie :)
OdpowiedzUsuńMówcie co chcecie, a do mnie to auto przemawia..Kolor też mi odpowiada. Wyróżnia się z tłumu. A przecież też o to chodzi. Porsche to auto, które ma być jedyne w swoim rodzaju ;)
OdpowiedzUsuńKażde Porsche jest godne uwagi, cieszyłbym się z byle którego modelu.
OdpowiedzUsuńA widzieliście nowe Porsche 911 Targa po prostu boskie
OdpowiedzUsuńPorshe to jednak Porshe ;) A ten nowy design jest po prostu bombowy. Auto jest pełne klasy, ale też jest z pazurem. O technologii, która poszła w górę, nawet nie wspomnę, bo to wiadomo od razu :)
OdpowiedzUsuńPorsche to klasa sama w sobie, może kiedyś będzie mnie stać na jakiś najniższy model :)
OdpowiedzUsuńDSG w Porsche działa najlepiej w całej grupie vaga.. nikt nie wie dlaczego hahahhaha
OdpowiedzUsuńWolę czerwone! Ma swój charakter ;)
OdpowiedzUsuńoj to tak jak i ja :D nie pogardziłbym :D tylko może kolor inny :D bo żółte to taki kanar :D wolałbym czerwony albo czarny :D marzenia... :D
OdpowiedzUsuńKiedy takie będziemy mieć w naszej wypożyczalni
OdpowiedzUsuńMarzy mi się moje włąsne porsche :) choć przy polskich drogach jest to nie małe ryzyko..
OdpowiedzUsuńMoje auto marzeń
OdpowiedzUsuńŚwietne auto, szybkie zwinne jednak nie w kolorze żółtym :) on do mnie nie przemawia.
OdpowiedzUsuńO mój... kocham to żółte cudo. Kiedyś mi się śniło że takie kupiłam. Jak jeździć to czymś co się w oczy żuci :)
OdpowiedzUsuńMi tam w sumie ten żółty nawet pasuje. Albo pomarańcz. Takich aut na ulicy nie ma i to w takim kolorze już na pewno :-)
OdpowiedzUsuńCześć. Bardzo fajny artykuł. Pozdrawiam
OdpowiedzUsuńTo porshe to istna rewelacja !
OdpowiedzUsuńOsobiście uważam że dzisiaj naważniejsza w motoryzacji jest ekonomiczność danego samochodu. Producenci prześcigają się w nowinkach technologicznych często zapominająć o redukcji spalania auta, a potem celowo fałszują wyniki spalania. Przykładem dość głośnym był w ostatnich latach Volkswagen. Pozdrawiam serdecznie :-)
OdpowiedzUsuńJest idealne, bardzo lubię. Żółty, choć nie wszystkim się zapewne podoba, to do mnie trafia w punkt :)
OdpowiedzUsuńDuży plus za artykuł, zachęcił mnie do odwiedzania bloga.
OdpowiedzUsuńSamochody marki Porsche od zawsze były popularne i z pewnością tak zostanie. Ten unikalny design, niezawodna jednostka o ogromnej mocy - czego chcieć więcej? :)
OdpowiedzUsuńPierwsze porsche miało tyle mocy co starutki golfik II ale to już przeszłość, zmienna geometria biturbo, wysilony silnik, sterowniki dobierające zróżnicowane parametry pracy w zależności od sytuacji, czujniki wszędzie... cóż czego nam nie zabraknie w P911 to na pewno mocy. To auto nawet z wyglądu wydziera się na trasę. Mrau, brałbym.
OdpowiedzUsuńJak Porsche to wszystko tylko nie... a dobra, niech będzie wszystko :D nawet Panamerę bym przebolał. Ba, wytrzymałbym nawet śmiechy z mojej skromnej osoby jakbym miał mieć Boxtera - Porsche dla ubogich. Bądź co bądź to Porsche :D
OdpowiedzUsuńBlogi to świetna sprawa i można rozszerzać swoją wiedze. Lecz nie każdy blog jest konkretny, a ten jest na prawdę dobry, polecam!
OdpowiedzUsuńMiałem okazję jeździć obydwoma na torze, cudowne autka!
OdpowiedzUsuńDuży plus za artykuł, zachęcił mnie do odwiedzania bloga.
OdpowiedzUsuńInteresujący i treściwy artykuł. Kiedyś miałem okazję takim się przejechać. Wrażenia niezapomniane :)
OdpowiedzUsuńPorsche to klasa sama w sobie, może kiedyś będzie mnie stać na jakiś najniższy model...
OdpowiedzUsuńTen żółty trochę razi po oczach, ale poza tym super samochód!
OdpowiedzUsuńCiekawy blog. Tematyka bardzo interesująca. Rzetelne informacje.
OdpowiedzUsuńmarzenie chyba kazdego kierowcy :D
OdpowiedzUsuńMyślę, że Porshe jest marzeniem każdego kierowcy. Chyba nie ma osoby, która nie chciałaby mieć go w swoim garażu.
OdpowiedzUsuńŚwietnie się zapowiada!
OdpowiedzUsuńPewnie nie trzeba nikomu mówić, że takie auto to marzenie każdego (albo prawie każdego) kierowcy :) Mimo że kolor nie trafił w moje gusta, to samochód z pewnością!
OdpowiedzUsuń