social icons

piątek, 4 lipca 2014

Nowy Mercedes Klasy G już w 2017 roku

Już w 2017 roku wejdzie do sprzedaży odświeżona wersja kultowego Mercedesa Klasy G. Gdy tak spojrzymy na to auto dziś i 10 lat temu albo 20, możemy stwierdzić, że się nic a nic nie starzeje. Dzięki ciągłemu unowocześnianiu auta, podoba się ono dalej nowym nabywcom.

Nowy odświeżony Mercedes Klasy G dostanie dość sporą ilość modyfikacji konstrukcyjnych oraz stylistycznych. Dzięki zmianom konstrukcyjnym samochód został odchudzony o ok. 200 kilogramów. To wszystko dzięki zastosowaniu elementów wykonanych z aluminium. Dodatkowo szerokość auta zwiększy się o 10 cm co daje nam szerokość całkowitą 1860 mm. Inżynierowie zastosowali nowoczesny system elaktro-mechaniczny układu kierowniczego. 

Jeśli chodzi o stylistykę nie straci on swoich pudełkowatych kształtów. Stylistycznie auto zaczerpnie parę akcentów z koncepcyjnego Ener-G-Force. Największe zmiany zachodzą zaś we wnętrzu. Dużej poprawie uległa jakość i komfort. Główną inspiracją wnętrza zostanie Klasa C. Największym zaskoczeniem jest gama silników jakie producent zamierza montować w nowej klasie G. 

Producent planuje w 2017 roku wprowadzić nowe 6-cylindrowe jednostki rzędowe, które mają trafić w pierwszej kolejności do Klasy E. Do Klasy E silniki teafią w 2016 roku. Producent po sprawdzeniu nowych jednostek będą mogli podjąć końcową decyzję czy montować je w nowej Klasie G. Będą to jednostki benzynowe jak i również dieslowskie, które mają generować w Klasie G ok 360 i 300 KM.




Zdjęcia: Producenta 

W planie jest również potężna wersja Mercedes G63 AMG. Dzięki firmie Edo Competition, która się podjęła się tuningu tej olbrzymiej terenówki, mamy auto o potężnej specyfikacji. 
Mercedes dostał nowy układ wydechowy, zdjęto blokadę prędkości, zamontowano sportowy katalizator oraz przeprogramowano ECU. Dzięki tym zmianom moc została podniesiona z 544 KM do aż 660 KM. Dużej podwyżce uległ również moment obrotowy, który zwiększył się z 760 Nm do astronomicznych 900 Nm. Auto zatrzyma nowy układ hamulcowy złożony z ceramicznych wentylowanych tarcz o średnicy z przodu - 398 mm oraz z tyłu- 380 mm, 6- tłoczkowych zacisków. 




zdjęcia: Producenta






1 komentarz:

  1. Klasa G - Piękne, "Surowe", Niemieckie auto. Ponadczasowy wygląd :)

    OdpowiedzUsuń